Naučné environmentální stezky – časopisy Envigogika + Enviweb

Nedávno jsem v televizi zahlédnul pojem environmentální stezky, pojem mě zaujal  a zadal do internetu.  A již na mě začaly vypadávat stezky z celé republiky.

Trochu mě mrzelo, že jsem nenašel tento pojem v souvislosti s naším městem.

  • Jak mě z příspěvků vypadnul ten elektronický časopis Envigogika, ISSN 1802-3061, tak je tam uvedeno, že zveřejněné příspěvky mohou být zařazeny do RIV. V rámci webu uvádějí i odkazy na zajímavé weby.
  • Pak vypadnul web brněnské společnosti EnviWeb s.r.o., opět jako elektronický časopis s ISSN 1803-6686.

Jak často říkávám, jednou se na oba časopisy opět podívám.

Napsat komentář

