Ekologie v marketinku

Řada organizací sází ve svém marketinku také na životní prostředí = environmentalismus (část ekonomická, sociální, ekologická a někdy ještě etická) a z něho vypichují ekologii. Narazil jsem na to u společnosti www.nd-webs.cz, když byl v jednom místním časopisu rozhovor s jejím majitelem. Podle majitele jeho společnost používá technologie  s nízkou ekologickou stopou.
Minule jsem na to narazil na www.planetreceipt.com, kde společnost nabízí elektronické účtenky z plateb kreditní kartou, tedy žádná spotřeba papíru na účtenky za platby, účtenky většinou vyhodíte. A společnost má logo na www.planetreceipt.com, že (volně cituji)  „Zachovávejte zdroje, nebo neočekávaně můžete od Země něco schytat“.

Pokud majitelé firem chtějí rozšířit svou ekologickou marketinkovou strategii, mohou si nechat provést hodnocení podle ISO řady 14 xxxx.

Cituji z uvedených zdrojů, z webu a měsíčníku Neon 3/2012, společnost www.nd-webs.cz na svém webu o ekologii nic nemá.

 

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s